niedziela, 9 lipca 2017

馃拝 NAILS 馃拝

馃拝Cze艣膰 kochani!馃拝
  Dzi艣 post o 偶elowo-hybrydowych paznokciach, kt贸re wykonuje moja siostra.  Jest samoukiem i bardzo dobrze jej ju偶 to wychodzi. Chcia艂abym wam si臋 pochwali膰, jak zrobi艂a sobie oraz mi paznokcie i bardzo by艂abym wdzi臋czna o opinie w komentarzach ni偶ej. 


Paznokcie mojej siostry. 


NEONAIL  BASE WHITE ---> LINK <--- cena: 33z艂
HYCO 39 ---> LINK <--- cena: 19z艂
NEONAIL UV GEL ---> LINK <--- cena: 19z艂



Moje paznokcie, kt贸re wykona艂a mi moja siostra. Uwa偶am, 偶e s膮 bardzo 艂adne, nie chcia艂am d艂ugich poniewa偶 ci臋偶ko by mi by艂o cokolwiek zrobi膰, dlatego przed艂u偶y艂a mi je minimalnie, poniewa偶 sama z siebie mam kr贸tkie paznokcie i nie zapuszczam ich ze wzgl臋du na bardzo cienk膮 p艂ytk臋 i szybko mi si臋 艂ami膮, niestety.


NEONAIL BASIC WHITE ---> LINK <--- cena:33z艂 
ART MAKEAR RED ---> LINK <--- cena: 29z艂 
ART MAKEAR WHITE ---> LINK <--- cena: 29z艂



Mile widziane opinie na temat paznokci, czy si臋 podobaj膮 itp. 
Ka偶dy komentarz dodaje mi motywacji do pisania kolejnego postu. Dzi臋kuj臋 wam! <3 









Prze艣lij komentarz