艣roda, 19 lipca 2017

馃拕 Revers Cosmetics 馃拕

馃憚Cze艣膰 Kochane!馃憚 
 Ostatnio nie by艂o mnie sporo czasu, poniewa偶 wyjecha艂am z rodzin膮 na wakacje. 
Nie mog艂am si臋 doczeka膰, kiedy dodam jaki艣 post tutaj dla was. Dzi艣 mam co prawda a偶 dwie recenzje. Napisz臋 je osobno oczywi艣cie, aby nie namiesza膰 i by by艂o schludnie.  Jak zawsze, zdj臋cia kt贸re wykona艂am samodzielnie i obrobi艂am oraz kilka zda艅 na temat produktu, linki. 


SKLEP ---> REVERS <--- 




Te dwa produkty akurat kupi艂am sama, ale dodaje zdj臋cia, poniewa偶 u偶ywam ich przed na艂o偶eniem makija偶u i aby go zmy膰. 


Tutaj ze sklepu REVERS COSMETICS korektor, kt贸ry musz臋 przyzna膰, sprawdzi艂 si臋 super, og贸lnie marka jest fajnym zamiennikiem revlon. Korektor ten zam贸wi艂am najja艣niejszy poniewa偶, ja mam jasn膮 cer臋 i ciemny nie wchodzi w gr臋. Je艣li chodzi o konsystencje, identyczny jak z revlona, jest p艂ynny, dobrze kryje i opakowanie r贸wnie偶 jest 艂adnie zrobione i wygodne.  Polecam.


 ---> LINK <---

Tutaj jest korektor do brwi, 偶el kt贸ry ma z zadanie wystylizowa膰 je 艂adnie. Mam najciemniejszy kolor poniewa偶 z natury mam bardzo g臋ste i ciemne brwi. Ale to fajnie po przejad臋 tylko takim 偶elem i nie musz臋 ich serio jako艣 mocno podkre艣la膰. Og贸lnie jest bardzo fajny, mo偶na nim  dorysowa膰 sobie kilka w艂osk贸w je艣li kto艣 ma je bardzo rzadkie, lub gdzie艣 go艂e miejsca. 



---> LINK <---



Pomadka matowa, szczerze nie m贸j kolor, ja w takich nie czuje si臋 dobrze, og贸lnie mi bardziej pasuj膮 raczej jasne kolory ni偶 jakie艣 ciemne r贸偶e czy bordo, chocia偶 nie wiem.  Mimo wszystko u偶y艂am, aby sprawdzi膰 jak si臋 zachowuje na ustach i czy na pewno jest matowa. Wszystko przetestowa艂am i je艣li kto艣 lubi bawi膰 si臋 kolorkami, a teraz lato to bardzo polecam. 


---> LINK <---

Cienie do powiek, szczerze bardzo trafione w m贸j gust je艣li chodzi o kolory, co do samego ich u偶ycia by艂am bardzo pozytywnie zaskoczona. Bardzo fajnie si臋 rozcieraj膮 i s膮 nawet dosy膰 mocno na pigmentowane. Na pewno b臋d臋 u偶ywa艂a ich bardzo cz臋sto, ni偶ej poka偶e wam moje zdj臋cia, aby艣cie zobaczyli jak wszystkie kosmetyki na mnie wygl膮daj膮. 
Cienie polecam zdecydowanie je艣li kto艣 gustuje w takich kolorach nude. 


---> LINK <---

Puder prasowany, co do niego r贸wnie偶 jestem zadowolona, fajnie matuje 艣wiec膮c膮 si臋 sk贸r臋 po podk艂adzie, co prawda mam matowy podk艂ad, ale jakim艣 cudem i tak si臋 艣wiec臋 na strefie T, akurat tym pudrem fajnie wszystko zmatowi艂am. 




To by by艂o na tyle ze sklepu REVERS.  Produkty bardzo dobrze sobie poradzi艂y na mojej sk贸rze. 
Tutaj do艂膮czam moje zdj臋cie. 


Ka偶dy komentarz jest dla mnie mega motywacj膮, aby robi膰 zdj臋cia i pisa膰 kolejne posty dla was! <3

Odwdzi臋czam si臋 za obserwacj臋.  















Prze艣lij komentarz