czwartek, 10 sierpnia 2017

馃尫 NEW CHIC 馃尫

馃尫Cze艣膰 Kochanii!!馃尫

Przesy艂ka od sklepu  --> NEWCHIC <--
kt贸r膮 przysz艂am si臋 pochwali膰 i przedstawi膰 wam rzeczy, kt贸re by膰 mo偶e wam si臋 spodobaj膮 i b臋dziecie chcia艂y je  zam贸wi膰.
W paczce dosta艂am czarn膮 mask臋, kt贸ra jest teraz dosy膰 popularna i kt贸r膮 zawsze chcia艂am przetestowa膰, ale u nas w mie艣cie nie mog艂am jej nigdzie znale藕膰 niestety. Paski sk贸rzane na cia艂o, kt贸re pokazywa艂am w wish-liscie newchic w poprzednim po艣cie. Bardzo mi si臋 spodoba艂y i musia艂am je zam贸wi膰, niebawem b臋d臋 robi艂a w nich sesje zdj臋ciow膮 tak偶e przygotujcie si臋 na zdj臋cia. 
Hmmm zam贸wi艂am r贸wnie偶 rz臋sy, ale moje zdziwienie by艂o takie, 偶e kiedy odpakowa艂am je, rz臋s tam nie by艂o. By膰 mo偶e przez pomy艂k臋, nie wiem, ale czeka艂am na nie w sumie najbardziej, a tutaj taka niespodzianka. Nie robi艂am nawet zdj臋膰 tego produktu, poniewa偶 pustego pude艂eczka robi艂a nie b臋d臋, troch臋 wydawa艂oby mi si臋 to zb臋dne tutaj. 

Ale zacznijmy od tych dw贸ch rzeczy..

1#

Maska. Jak wida膰 jej kolor jest czarny, na pocz膮tku ba艂am si臋 j膮 na艂o偶y膰, ale jak ju偶 na艂o偶y艂am, po 15, 20 minutach wystyg艂a i zdj臋艂am j膮. Co prawda wszystkiego idealnie nie oczy艣ci艂a, ale wi臋kszo艣膰, by艂am pod wra偶eniem w sumie. Moja ocena 9,5/10



--> KLIK <--

2#

Drug膮 rzecz膮 s膮 w艂a艣nie te paski. Nie mam dok艂adnego zdj臋cia, poniewa偶 ci臋偶ko je by艂o uchwyci膰, ale prezentuj膮 si臋 fajnie. Niebawem dodam zdj臋cia w nich z sesji zdj臋ciowej. Moje zaskoczenie by艂o mega du偶e, og贸lnie chodzi mi o jako艣膰 tej rzeczy, paski bardzo dobrze ze sob膮 wsp贸艂graj膮, zapi臋cia. S膮 one ze sk贸ry, z drugiej strony maj膮 mi臋kki materia艂, aby nie obciera艂 sk贸ry, to r贸wnie偶 jest na plus. Metalowe k贸艂eczka i dodatki s膮 艣wietne, nadaj膮 ca艂ej rzeczy takiego charakteru. Bardzo si臋 ciesze z tej rzeczy. Moja ocena 10/10




--> KLIK <--

SHOP NEWCHIC

Prze艣lij komentarz